BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, August 6, 2009

...tibe-tibe aku tersedar...


Salam...

Dari dulu sampai sekarang aku tetap lagi addited ngan Buletin Utama n surat khabar... Kalo x tegok berita atau xbaca surat khabar rase mcm xlengkap je hidup... walau pun surat khabar online... (save budget beb!!!) Banyak benda bermanfaat yang kadang2 menghiburkan dan selalunya menyedihkan yang kite bole dapat dr 2 medium ni....

Benda menghiburkan???????? Yela... mcm hr 2 aku balik sekolah terus on TV tengok berita kat 1 stesen tv swasta ni... Bole x masa dah abis berita may be mamat pembaca berita (yang bole tahan hensemnya) xsedo dia still on air... Dia p buat aksi2 kelako yang kite xsanggup tengok mamat sehensem 2 buat... rase hilang ngantuk aku petang 2 dengan hiburan mcm 2...

Berita menyedihkan pulak?????? banyak..... Tersangatla banyaknya.... Latest kes2 H1N1 la... rase mcm xsedap duduk rasenya lagi2 bile aku duk kat bumi bertuah yang mendahului carta... Waduh2........ Rase ingin pulang ke kampung halaman je... (taktik je ni!!!!!!!

Allah turunkan bala bukan untuk mereka2 yang buat salah je........ Juga untuk kite yang gagal mengingatkan saudara-saudara dan mungkin juga sebagai peringatan.... Watch out!!!!!!!!!!!!!!!!!

"Tuhan ku, aku x layak untuk syurgaMu, namu x pula aku sanggup untuk ke neraka Mu, terima taubatku da ampunkan dosa0dosaku. Sesungguhnya ENGKAU pengampun dosa-dosa besar.......

Amin... Hanya Allah maha mengetahui......

p/s rindu STA la ):



0 comments: