BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, August 4, 2009

Suatu ketika dulu di UiTM Lendu

Dulu aku suka menulis. dan ape yang aku tulis kebanyakkannya ape yang datang dari hati. Mungkin sebab aku xpandai nak luahkan ape yang aku rasa secara lisan, so cara macam ni je la yang bole aku guna nak sampaikan perasaan aku. Dalam banyak2 tulisan aku, yang x boleh aku lupe adalah ucapan aku untuk kelas 'Public Speaking.'

Masa 2 kalo xsilap aku Part 2 diploma kat UiTM Melaka. Untuk KOKO sume budak Tourism kea amik subjek PS ni.... Huhu kunun-kununnya nak improve kitorang punya PS la...Aku hargai niat murni diorang 2 (hehehe membodek plak...) Kalo xsilap lecturer kitorang masa 2 Mr Ramesh... Ala-ala hero hindustan lagi menyebabkan ramai student suka datang kelas dia ditambah dengan ke'sportingan dia 2... Memang best la...Huhuhu terbodek lagi!!!!

Ade 1 assigment 2 kitorang kena buat speech... Huhuhu... Aku ni biasala last minute baru nak pk speech ape nak buat... Tibe2 datang idea.... Tajuk speech aku adalah '3F in my life.' Tu la speech yang aku paling ingat sampai sekarang n mungkin akan ingat sampai ble2... Aku sangat2 menghargai 3f dalam hidup aku 2...........

p/s: Miss them!!!!!

0 comments: