BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, August 4, 2009

Kenapa saya nak jadik cikgu????????

Bile pegi mana-mana, orang mesti akan tanya...
"Keje ape?"
Bile aku bagitau yang aku tengah buat KPLI, orang mesti akan tanya balik,
"Kenapa jadi cikgu? Tak de keje eh"
Kadang2 rasa macam nak tanya kat diorang balik... Salah ke jadi cikgu???
Pendapat peribadi aku la kan, jadi cikgu same je ngan keje lain....
Kalo kite tanya peguam, arkitek ke ape je keje ape yang ade kat dunia ni,
kenapa keje 2 yang dipilih
Mesti diorang pun ade alasan masing-masing
dan rasenya xperlula kite nak pertikaikan semua 2
Selagi ape yang diorang buat 2 x menyalahi mana-mana undang2,
x menyusahkan kita....
dan yang paling penting x bertentangan dengan agama ,
biarlah mereka dengan hidup mereka
kita doakan je la yang terbaik......

Aku????? Aku bahagia dengan jalan hidup aku sekarang...
Terima Kasih Allah....

p/s: Ade sesuatu yg kte xnampak disebalik ape yang kite dapat.... Bertawakallah....

1 comments:

vassillissa said...

cikgu.....cikgu....:)